|
Waardering |
|
A |
B |
C |
D |
E |
1 Kennis |
1.1 |
Blijk geven van nodige kennis en
ervaring |
Kennis is up-to-date en wordt goed bijgehouden door het volgen van diverse cursussen en trainingen. |
|
|
|
D |
|
|
2 Kwaliteit van het werk |
Waardering |
2.1 |
Levert kwaliteit |
Kwaliteit van het werk is goed. |
|
|
|
D |
|
|
2.2 |
Werkt nauwkeurig |
Is zeer nauwkeurig. Controleert alles goed, soms te goed waardoor het werktempo beneden het gemiddelde ligt. Eenmaal controleren is genoeg, tweemaal controleren kost te veel tijd. |
|
|
|
|
E |
|
2.3 |
Realiseert hoge productiviteit |
Het werktempo ligt onder het gemiddelde van de afdeling. Er wordt teveel gecontroleerd, teveel zelf opgelost / gecorrigeerd en te weinig gedelegeerd. |
|
B |
|
|
|
|
3 Persoonlijke inzet / houding |
Waardering |
3.1 |
Komt gemaakte
afspraken na |
Komt afspraken altijd na, is zeer punctueel. |
|
|
|
D |
|
|
3.2 |
Toont initiatief |
Mag meer initiatief en assertiviteit tonen, heeft voldoende ideeë n, maar mag deze meer uiten. |
|
|
C |
|
|
|
3.3 |
Is zelfstandig |
Is goed in staat zelfstandig te werken, maar mag meer zelfstandigheid tonen bij het nemen van beslissingen. |
|
|
C |
|
|
|
3.4 |
Is bereid tot het volgen van
scholing |
Is bovenmatig bereid om trainingen en cursussen te volgen. Heeft gedurende de beoordelingsperiode alle aangeboden trainingen doorlopen. |
|
|
|
|
E |
|
4 Contact met collega's |
Waardering |
4.1 |
Kan goed in teamverband werken |
Het team is erg te spreken over Hennie's kwaliteiten, moet wel opletten dat er geen misbruik van gemaakt wordt door de medewerkers. |
|
|
|
D |
|
|
4.2 |
Stimuleert collega's tot een
positieve instelling |
Heeft een goede invloed op de medewerkers, de sfeer op de afdeling is vooruit gegaan sinds Hennie's komst. |
|
|
|
D |
|
|
5 Contact met klanten |
Waardering |
5.1 |
Heeft inzicht in de wensen van de klant |
Heeft nog te weinig inzicht in de wensen van de klant, waardoor het klantcontact moeizaam verloopt. |
|
B |
|
|
|
|
5.2 |
Voldoet aan de wensen van de klanten |
Heeft te weinig zicht op de wensen van de klant om eraan te voldoen. |
|
B |
|
|
|
|
5.3 |
Is klantgericht in denken en doen |
Doet goed haar best, maar het werpt nog geen vruchten af. Eerst inzicht krijgen in de wensen van de klant. |
|
|
C |
|
|
|
6 Leidinggeven |
Waardering |
6.1 |
Kan medewerkers motiveren |
Heeft een goede invloed op medewerkers, weet medewerkers te motiveren en heeft een vernieuwende kijk op de zaken. |
|
|
|
D |
|
|
6.2 |
Spreekt medewerkers aan op gedrag |
Spreekt medewerkers onvoldoende aan op fouten, heeft teveel de neiging om problemen op te lossen vóór de medewerker ipv mét de medewerker. |
|
B |
|
|
|
|
6.3 |
Kan delegeren |
Delegeert de dagelijkse werkzaamheden goed, maar trekt problemen teveel naar zich toe. Moet meer vertrouwen hebben in de medewerkers. |
|
|
C |
|
|
|
7 Aanvullende benodigde competenties |
Waardering |
7.1 |
Goede mondelinge vaardigheden |
Schoot duidelijk tekort aan het begin van de beoordelingsperiode, maar heeft een duidelijke verbetering laten zien na het volgen van de training. |
|
|
C |
|
|
|
7.2 |
Is besluitvaardig |
Moet meer zelfstandig beslissingen maken en minder overleg voeren met leidinggevende hierover. |
|
B |
|
|
|
|
7.3 |
Is stressbestendig |
Reageert goed op stressvolle situaties, werkzaamheden hebben niet te lijden in stressvolle tijden. |
|
|
C |
|
|
|
|
8 Doelstelling uit functioneringsgesprek
|
Waardering |
8.1 |
Verbeteren klantcontact |
Het contact is wat verbetert, maar nog steeds onvoldoende. Training van de medewerkers heeft hier te weinig resultaat gehad. |
|
B |
|
|
|
|
8.2 |
Daling verbruik kantoorartikelen |
Het verbruik van de kantoorartikelen op de afdeling is juist gestegen ten opzicht van vorige beoordelingsperiode. |
A |
|
|
|
|
|
Algehele beoordeling |
Waardering |
Beoordeling |
Algehele beoordeling is matig |
|
B |
|
|
|
|